דף הבית  |  מבצעים  |  סל קניות  |  החשבון שלי  |  הרשמה   |  שאלות ותשובות  |  אודותינו  |  תקנון  |  צור קשר חיסולים
מוצר היום
טאבלט MAGPAD 7 דגם MP7403
טאבלט MAGPAD 7 דגם MP7403
טבלט מסדרת HELIOS TAB "7 עם מערכת הפעלה אנדרואיד 4.1
מחיר: 399 ש"ח
מחיר מבצע: 299 ש"ח
הוסף לסל פרטים נוספים
שאלות ותשובות

שאלות תשובות

כדי להקל על השימוש באתר,ריכזנו עבורכם רשימה של תשובות לשאלות נפוצות כיצד להשתמש באתר חיסולים בצורה נבונה ומושכלת.

אם בכל זאת לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם, ניתן לפנות לשרות הלקוחות שלנו אשר ישמח להשיב על פנייתכם.

גלישה נעימה
צוות חיסולים

 

  • האם הנתונים שלי מאובטחים? מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות, המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן. הקניה באתר - קניה בטוחה! ניתן לבצע את ההזמנה גם טלפונית מול נציג מכירות שלנו בטלפון 03-5505848 או בשיחת  או ע"י הגעה לחנות החברה בכתובת פרופסור שור 16 חולון
  • האם השתתפות במכירה אישית כרוכה בעלות? על מנת להגיש הצעה לרכישה עליך להזין פרטי כ"א. במידה והצעתך אינה זוכה לא תיגבה ממך כל עלות.
    יש לשים לב כבמידה והצעתך תתקבל - תהפוך באופן מיידי לזוכה! כל בקשה לביטול מנקודה זו הינה ע"פ נוהל ביטולים.
  • אילו מוצרים ניתן לקנות באתר ? האתר מאפשר לך לרכוש מגוון עצום של מוצרים בתחומים הבאים : פלזמה ,LCD ,טלוויזיה, קולנוע ביתי, סטריאו, מחשבים, ציוד למחשב, טלפונים, אביזרים לסלולארי,מתנות
  • לחץ על כפתור "הוסף לסל"
    בדף הבא תתבקש למלא מספר תעודת זהות וסיסמא, אשר ילוו אותך בכל כניסה עתידית להגשת הצעה למכירה באתר.
    אם הנך לקוח חדש עליך למלא את פרטיך האישיים, אם הינך לקוח חוזר פרטיך האישיים יוצגו באופן אוטומטי

  • כן. המחירים באתר כוללים מע"מ.

  • זכיתי במוצר, מה קורה עכשיו ? הצעה זוכה עוברת מידית לטיפול הכולל שיחת טלפון של אחד מנציגי החברה עם הלקוח לאימות פרטי הלקוח וכתובת המשלוח, לאחר מכן עוברת ההזמנה לסליקה ואישור חברת האשראי, לאחר אישור התשלום עוברת ההזמנה למחסן הלוגיסטי לצורך משלוח ללקוח או העברת המוצר לחנות החברה(במקרה של איסוף עצמי). התהליך יכול לארוך בין יום אחד למספר ימים (תלוי בזמינות המלאי וזמן האספקה שהוגדר באתר ובאישור כרטיס האשראי של הלקוח)
  • האחריות למוצרים חלה על נותן האחריות כפי שצוין בדף המכירה. אך האתר אינו מסתפק בכך, ולכן אנו נותנים לכל גולש שמבצע רכישה באתר, תעודת אחריות מלאה על קנייה אשר מבטיחה כי תקבלו את השירות והמוצרים הטובים ביותר, או שכספיכם יוחזר לכם. אין בארץ עוד אתר מסחר מקוון שנותן הבטחה כזו לגולשים.

  • בכל המוצרים הנרכשים באמצעות האתר, מצוינת תקופת האחריות למוצר.
    תעודת האחריות לרוב, נשלחת אליך יחד עם המוצר.
    במידה ומסיבה כלשהי לא צורפה התעודה, ניתן לפנות אל השירות באתר ואנו נזמין עבורך תעודה נוספת מאת החברה המוכרת את המוצר.

  • אתר חיסולים הינו פלטפורמה למסחר אלקטרוני ונמצא בבעלות ל.י.סחר
    כאשר את/ה רוכש/ת מוצרים באתר, את/ה קונה מאתר עם גב כלכלי איתן.

  • אנו עושים ככל יכולתנו על מנת לספק את המוצרים ללקוחות בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי.
    מוצר שנרכש באתר יסופק ללקוח בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייבנו במכירה או בפחות.
    את מספר ימי העסקים לאספקת המוצר ניתן לראות במפרט המכירה תחת הסעיף "זמן אספקה".
    ימי העסקים יחלו להיספר החל ממועד אישור כרטיס האשראי ולא ממועד ביצוע ההזמנה באתר.
    אספקת מוצר שהוזמן באיסוף עצמי תהיה גם כן בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייבנו ואינה מקצרת בד"כ את זמן האספקה..

  • כל שעליך לעשות הוא להיכנס ל"חשבון שלי" בדף זה מופיעות ההצעות הקודמות שלך, סטאטוס הזכיות, והצעות שהגשת למכירות שעדיין לא נסגרו. בדף זה ניתן לעדכן גם פרטים אישיים.

  • אנו מאמינים כי הצגת הצעות אטרקטיביות ללקוח כדוגמת מוצרים מחודשים, מתצוגה וכו' היא זכות ורצון טוב ובאה לשרת את הלקוח ומעניקה לו את הזכות לבחור בין חדש למחודש.

     

    חדש ומקורי- מוצר חדש לגמרי שיצא ממפעלי היצרן ומגיע ישירות (באמצעות יבואנים/משווקים) לצרכן הסופי ללא פתיחת אריזה (למעט תהליכי גיור/בדיקה - תלוי במוצר).

    אחריות מלאה למוצר.

     

    מוצר מתצוגה- מוצר שהוצג כדוגמה בחנויות/רשתות שיווק והוחזר ליבואן. יתכנו פגמים חיצוניים אשר אינם פוגעים בתפקוד המוצר אלא רק במראהו החיצוני. המוצר נבדק נארז מחדש (לא תמיד באריזה מקורית) ונמכר לצרכן הסופי. לרוב אחריות מלאה למעט מוצרי חשמל קטנים שבד"כ נמכרים עם אחריות חלקית.

     

    סוג ב' - מוצר שהגיע מהיצרן למחסני היבואן עם פגמים כלשהם (צבע, אריזה, אביזר לא תקין וכו'). פגמים אלו,לרוב אינם פוגעים בתפקוד המוצר אלא רק במראהו החיצוני.

    לרוב אחריות מלאה למעט מוצרי חשמל קטנים שבד"כ נמכרים עם אחריות חלקית.

     

    עודפים- מוצרים חדשים לחלוטין הנמכרים בהנחות עקב כמויות מלאי גדולות שנמצאים במחסני היבואן/יצרן ו/או צורך של היבואן/יצרן לסיים את המלאי הנ"ל במהרה.או כניסת דגם חדש למגוון

    אחריות מלאה על המוצר. מדי פעם לפעם, היבואנים/יצרנים יציינו שמוצר מסוים הינו מעודפים על מנת להבדילו מתמחור מוצרים מגבילים.

     

    OEM = - original equipment manufacturer מוצר המשמש כרכיב ממוצר מורכב אחר. מוצרים אלו נפוצים בתחום המחשוב לדוגמא: צורב, מקלדת, עכבר כרטיסי זיכרון/מסך וכו'

    כיוון שמוצר זה משמש כרכיב אחד מיני רבים במוצר אחר לרוב לא יגיע עם הוראות הפעלה, אביזרים נלווים ואריזה מקורית. אחריות מלאה על המוצר.

     

    מחודש- מוצר שהגיע ללקוח, הוחזר ליבואן/יצרן , תוקן, נבדק ונארז מחדש (לרוב באריזה מקורית) עם ציון היותו מוצר מחודש.

    לרוב אחריות מלאה למעט מוצרי חשמל קטנים שבד"כ נמכרים עם אחריות חלקית. 

  • גביית התשלום מתבצעת על ידי ספק המוצר/ים ו/או האתר.

  • הדרך הפשוטה ביותר היא דרך כרטיס אשראי.
    ניתן לשלם גם בצ'קים או במזומן (מחייב הגעה פיסית לחנות החברה)
    ניתן לשלם גם בהעברה בנקאית

  • העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת מידע. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפנים ומאובטחים. כל הרכישות המבוצעות על ידי קונים באתר מאושרות על ידי חברות כרטיסי האשראי.

  • האם אקבל חשבונית עבור הקניה ? כמובן. כל מי שרוכש באתר, מקבל חשבונית עם המוצר.
    חשבונית מס על מוצר שרכשת באתר, תצורף ברוב המקרים אל המוצר.
    או תישלח אליך בדואר אלקטרוני

 

  • בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד.
    ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים - ימי חול בלבד - לא כולל שישי שבת וחגים.
    יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי.
    במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב.
    במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של האתר.
    את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר ברשימת ההזמנות בכרטיס הלקוח שלך באתר.
    חשוב להדגיש:
    מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח.
    על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך - לשביעות רצון הלקוח.

  • אם איבדתם או שכחתם סיסמא, היכנסו לחשבון שלי, מתחת לתיבת סיסמה הקליקו על "שכחתי סיסמה" ותתבקשו להכניס כתובת דואר אלקטרוני לצורך שחזור הסיסמה. כל הפרטים המזהים, נמסרים באתר עם קוד אבטחת מידע המחמיר ביותר כיום.

  • מיד עם הרשמתך לאתר, נוצר עבורך כרטיס לקוח אישי.
    בחשבון שלי, ניתן לצפות בכל עת בנתונים היסטוריים של פעולותיך באתר כגון: הצעות פתוחות, מכירות שזכיתי, מכירות שלא זכיתי ועדכון פרטים.

  • מי שמציע הצעה במכירה אינו יכול לחזור בו מהצעתו.
    חזרה מהצעה שניתנה ע"י גולש במכירה, אינה ניתנת להסרה טכנית מהמכירה, מה גם שלא ניתן לנהל מכירה בה הצעות ניתנות ומוסרות לסירוגין. היה והצעתך לא תצא זוכה - הרי שאין צורך בביטול כלשהו.
    היה והצעתך תזכה בתום המכירה/הגשת ההצעה - ולמרות האמור תבחר לבטלה- יש לפעול להעברת בקשת ביטול בכתב לאתר וכן לגבות אותה בפנייה טלפונית.

  • אם הגשת הצעה שנבחרה כזוכה או רכשת מוצר במכירה קבוצתית או ישירה תוכל לבטל את זכייתך, בהתאם לסעיף 10 לתקנון האתר. מבלי לפגוע באמור בסעיף 10, ביטול זכייה ייעשה אך ורק בהודעה בכתב, במידה והינך מעוניין לבטל את זכייתך אנו ממליצים לגבות את הודעת הביטול בליווי הודעה טלפונית לספק.

  • כל הרוכש מוצר ו/או זוכה במכירה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
    דמי הביטול שנקבעו בחוק הינם בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
    לידיעתך - מדיניות ההחזרות והביטולים מאושרת על ידך בעת ביצוע הרשמה באתר בעת שהנך מאשרת את הסכמתך לתקנון האתר.

  • לקוח המעוניין להחזיר מוצר שקיבל מסיבה של פגם במוצר או קבלת מוצר שגוי יעשה זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בתאום עם שירות הלקוחות של האתר.
    האחריות על החזרת המוצר חלה במקרה זה על האתר כמו גם העלויות הכרוכות בכך.
    המוצר שהוחזר ייבדק על ידינו על מנת לאמת את טענת הלקוח.
    לקוח המחזיר את המוצר כאמור לא יחויב בדמי ביטול או בדמי משלוח בגין ביטול הזמנתו.
    חשוב - במידה וטענת הלקוח להיות המוצר לא תקין או שגוי תימצא שגויה יהיה האתר רשאי לגבות מהלקוח דמי ביטול ודמי טיפול ומשלוח וכן את עלויות שנגרמו כתוצאה מאיסוף המוצר מהלקוח.

     

  • כאשר הנכם מחזירים מוצר שאינו לשביעות רצונכם - יש לשים לב לנקודות הבאות:
    לקוח אשר קיבל מוצר ומעוניין להחזירו יפעל להחזירו אל חנות האתר בחולון לא יאוחר מ- 14 יום מקבלת המוצר.
    לקוח אשר מחזיר מוצר - ידאג להחזירו שלם, באריזתו המקורית, ככל הניתן, ללא נזק ומבלי שנעשה בו שימוש.
    יש לתאם טלפונית את הגעתכם לחנות על מנת שלא לבוא במועדים שהחנות אינו זמינה לקבלת לקוחות.
    לקוח המחזיר את המוצר כאמור יחויב בדמי ביטול בגין ביטול הזמנתו ובדמי משלוח במידה וישתמש בשירותינו להחזרת המוצר.
    במידה והנכם שולחים את המוצר באמצעות שליח מטעמכם, חשוב לארוז את המוצר היטב באריזתו המקורית ולוודא שהשליחים ערבים לכם על אחריות הנדרשת בעת הובלת המוצר ועד למסירתו אלינו.

     

  • בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד.
    ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים - ימי חול בלבד - לא כולל שישי שבת וחגים.
    יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי.
    במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב.
    במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של האתר.
    את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר ברשימת ההזמנות בכרטיס הלקוח שלך באתר.
    חשוב להדגיש:
    מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח.
    על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך - לשביעות רצון הלקוח.

  • באתר קיימות מספר אפשרויות לחיפוש מוצר:
    חיפוש באמצעות מנוע חיפוש הממוקם בראש העמוד בצד ימין- במידה ומדובר בחיפוש ממוקד, שם או דגם.
    ניתן לרשום בחלון זה שם מוצר (מלא או חלקי), דגם או שם יצרן - וללחוץ על כפתור "חפש".
    תוצאת החיפוש תתקבלנה בצורה של רשימת מוצרים ותמונות הכניסה למכירות - ממוינות לפי סוגי המכירות של המוצרים השונים באותה הקטגוריה.
    כאשר אותר המוצר המבוקש, ניתן ללחוץ על שמו על מנת לראות את דף המכירה עם כל הפרטים ולבצע רכישה.
    חיפוש מוצר על פי שיוך לקטגוריה - במידה והחיפוש אינו ממוקד ומטרתו לבדוק את ההיצע הקיים באתר בקטגורית מוצרים מסוימת.
    חיפוש על פי קטגוריה וחיפוש מתקדם ניתן לבצע על פי קטגוריה על ידי בחירת קטגורית המוצרים הרצויה כמפורט בחלקו העליון של העמוד.
    לאחר בחירת הקטגוריה הראשית, ניתן להמשיך ולצמצם ולמקד ע"י חיפוש מתקדם על ידי בחירת תת קטגוריות נוספות. לפי מותג, מילות חיפוש נוספות, מחיר מקסימום ומינימום
    תוצאת החיפוש יופיעו בצורה של תמונות הכניסה למכירות - ממוינות לפי סוגי המכירות של המוצרים השונים באותה הקטגוריה.

  • במידה ולא מצאת את המוצר המבוקש על ידך בחיפוש באתר, ניתן ואף מומלץ לפנות עם מבוקשך, אל שירות הלקוחות של האתר.
    פנייתך תיבדק אל מול מחלקת הסחר באתר והיה, ויימצא כי יש ביכולתנו האפשרות למכור את המוצר בו התעניינת, נפעל לכך בהקדם האפשרי.

  • אכן כן. אם אתם מעוניינים לשלוח מוצר לכתובת שונה מזו של פרטי המשלם, כל שעליכם לעשות הוא לעדכן אותנו בכתובת החלופית בעת מילוי פרטי המשלוח ואנו נדאג לתאם את אספקת המוצר (או המוצרים) לכתובת החלופית.

  • על מנת לאחד משלוחים עליך לפנות לשירות לקוחות של האתר ואו לציין זאת בגוף ההזמנה.
    אנו לא מתחייבים כי נוכל להיענות לכל בקשה מאחר ולא כל המוצרים יוצאים מאותו מחסן לוגיסטי.
    בכל מקרה בו אושר איחוד משלוחים, יגבה סכום המשלוח הגבוה מבין דמי המשלוח של המוצרים הנשלחים.

     

     

  • כל הזמנה המתבצעת באתר, מועברת אוטומטית לאחר תהליך של בירור פרטים וחיוב כרטיס האשראי, לשילוח ישירות אל בית הלקוח עם שליח או לשילוח בדואר רשום(תלוי בסוג המשלוח שפורסם במכירה) או לשילוח לחנות האתר לצורך ביצוע איסוף עצמי.
    המשלוח מבוצע בהתאם לכתובת השילוח שציינת בהזמנתך ובמסגרת ימי ההספקה שהובטחו בה.
    בכל מקרה של בירור נוסף בדבר שילוח המוצר, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של האתר.

     

     

  • מקרים של איחור באספקה קיימים אולם הם נדירים ביותר.

    במקרה של איחור באספקת מוצר ללקוח חשוב לברר את סיבת האיחור על מנת לטפל במקרה באופן היעיל ביותר.

    שרות הלקוחות של האתר עומד לשרות הלקוח במקרה של איחור באספקת מוצר שהזמין ויעשה ככל יכולתו על מנת לסייע לו לטפל בעניין.

    עם זאת , מראה הניסיון כי במרבית המקרים בהם חל איחור באספקת המוצר ללקוח, יכול הלקוח לפתור את העניין באופן יעיל ומהיר הרבה יותר באמצעות פניה ישירה לספק ממנו נרכש המוצר באתר.

     

    איחור באספקת מוצר עלול להיגרם מסיבות שונות:

     

    אין אישור לחייב כרטיס האשראי של הלקוח - במקרה של קבלת סירוב לחיוב כרטיס האשראי שמסר הלקוח בהזמנתו יתעכב הטיפול בהזמנה עד למסירת פרטי כרטיס בר חיוב. זמן האספקה יחושב החל ממועד קבלת האישור על חיוב כרטיס האשראי בלבד.

     

    כתובת למשלוח שאינה נכונה או אינה מדויקת - במקרה זה עלולה אספקת המוצר להתעכב עד ליצירת קשר עם הלקוח על מנת לקבל ממנו את פרטי הכתובת המעודכנים.

    במקרים מסוימים עלולה החבילה לחזור לשולח לאחר שחברת השליחים נכשלה במסירתה, במקרה זה יתכן והלקוח יאלץ לשלם את דמי הטיפול והמשלוח פעם שנייה במידה וירצה כי החבילה תשוב ותישלח אליו.

     

    לא ניתן להשיג את הלקוח על מנת לתאם עמו את מועד השילוח - ספקים רבים נוהגים לתאם את שילוח המוצר עם הלקוח טרם שילוח החבילה על מנת להבטיח שהשילוח יעשה ביעילות ולמנוע הוצאה מיותרת במקרה והלקוח מחליט לבטל את ההזמנה.

     

    הכתובת הנה באזור המוגבל לגישה מבחינה ביטחונית ו/או אינו נגיש לחברת השילוח - במקרה זה יתעכב שילוח החבילה עד לתאום כתובת שילוח חלופית.

     

    אדם אחר מהלקוח מבקש לקבל את החבילה מהשליח - חברות שליחים רבות דורשות כי החבילה תימסר לידי הלקוח בלבד תוך הצגת מסמך מזהה. במידה ואדם אחר יבקש לקבל את החבילה יתכן והשליח יסרב למסרה. מומלץ, במקרה והלקוח מעוניין כי אדם אחר יקבל את החבילה במקומו ליצור קשר עם הספק טרם השילוח ולקבל את הוראותיו כיצד להסדיר עניין זה.

     

    לקוח אינו מגיע לאסוף חבילה הנשלחת בדואר רשום - לקוח המזמין מוצר שנשלח בדואר רשום יקבל לביתו הזמנה מדואר ישראל לאסוף את החבילה מהסניף. אי קבלת ההזמנה בשל תקלה בסניף הדואר או אי היענות להזמנה תעכב את אספקת החבילה ללקוח.

     

    תקופת חגים - בתקופות עמוסות בחגים מעטים ימי העסקים ועסקים רבים יוצאים לחופשות או עובדים בתפוקה חלקית בלבד. ההמתנה למוצר בתקופה זו עלולה להיות ארוכה יותר.

     

    המוצר חסר במלאי - מוצרים רבים הנמכרים באתר אינם נמכרים ישירות מהמלאי אלא מוזמנים מהיצרן בהתאם לכמות ההזמנות המתקבלות מהלקוחות המזמינים באתר אצל הספק. במידה וקיים עיכוב באספקת מלאי המוצרים מהיצרן לספק יתכן עיכוב באספקת המוצר ללקוח.

     

    נסיבות שונות שאינן תלויות בספק ומעכבות את אספקת המוצר - במקרים של שביתות ברשויות השונות כגון מכס, דואר וכד' יתכנו שיבושים באספקת המוצר ללקוחות ועקב כך היווצרות איחור באספקתו.

    לקוח אינו יוצר קשר לתאום איסוף מוצר שהוזמן באיסוף עצמי - בהזמנה של מוצר באיסוף עצמי על הלקוח ליצור קשר עם הספק החל מיומיים לאחר מועד ההזמנה על מנת לתאם את מועד האיסוף. אי יצירת קשר עלול לעכב את אספקת המוצר ללקוח.

 

  • המחוייבות שלנו להגנת הפרטיות
    הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר. כדי לודא מודעות המבקרים באתר, מופיע מידע זה בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים.

    המידע שאנו אוספים
    בעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר או שירות, להזמין מידע וכו', נדרש מידע כמפורט: שם, ת.ז, כתובת, דוא"ל, ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר. כדי לודא מודעות המבקרים באתר, מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים.

    מה אנחנו עושים עם המידע
    במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, שירות או מידע, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו'). המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי). מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר. אם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף אתה מוזמן לידע אותנו בדבר רצונך זה ונפעל בהתאם. בכל מקרה לא נעשה שימוש בפרטים שלך לצורך זה אלא אם בקשת זאת מפורשות. מצורף טופס בקשת מידע לכתובת הדוא"ל שלך בעניין מבצעים. במידע לא מזהה, כלומר מידע שאינו יכול להיות מיוחס לאדם מסויים, אנו עושים שימוש כדי לשפר את האתר שלנו ולעדכן את ההתנהלות המסחרית שלנו ואת שירותינו, כשמידע לא שמי זה מועבר גם לגורמים אחרים, בהם המפרסמים אצלנו. לדוגמא: מספר המבקרים באתר, מספר הנשים הנרשמות לשאלון מסויים באתר, וכו', אך לא כל פרט מידע המזהה אישית את המבקר באתר. כמובן שאיננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה.

    המחוייבות שלנו לאבטחת מידע
    אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. אנו שומרים על המידע מעודכן, ומוודאים שימוש נכון בנתונים. יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.



 
חיפוש באתר
מותגים מומלצים
LENOVO
TOSHIBA
SONY
ASUS
EPSON
DELL
IBM
Packard Bell
HP
ACER
PROXXON
EzOffice
JINPEX
BONSEN
MARTIN YALE
MAKITA
Fujitsu
IPEGA
הרשמה לקבלת מבצעים
 
 

.

 
Powered by Stepnet Ltd כל הזכויות שמורות לחיסולים